donderdag 12 maart 2015

Kerst #10

De beruchte donderdag kerstkaartendag... Volgens mij heb ik mijn teammaatjes er inmiddels ook mee aangestoken. Zaterdagavond kwamen er tijdens ons teamavondje diverse (retired) kerststempelsets op tafel.
En tja... Wat is er nu leuker als stempelen met een stempelset van een ander?!


Soms heb je van die stempels, dan ben je in 1 keer klaar, zo ook met deze!
Gouden encore inkt en je hebt een geweldige afdruk! Dit afgemat op een stukje gouden glimmer papier en mijn eerste kaartje van de teamavond was geboren.

Kletsen, lachen, snoepen en freubelen tegelijk is voor mij erg lastig hoor! Maar oh, oh wat kijk ik alweer uit naar ons volgende avondje!

11 opmerkingen:

Diny zei

Wat kan simpel toch mooi zijn....een schitterende kaart Judith.
Groetjes Diny

anneke's creaties zei

heel mooi door zijn eenvoud
erg mooi kaartje

groetjes anneke

Janine zei

Echt een leuke kaart!
Bedankt voor het meedoen...
Groetjes, Janine DT-52WTC
http://janinescreaties.blogspot.com/

Gaby Dierx zei

Eenvoud siert!!!
Leuk dat je meedoet met 52W...

Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

Ingrid zei

Ja prachtig!
Groetjes Ingrid

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Judith,
Groetjes Suzan

Je@net zei

In al z'n eenvoud een pracht van een kaart, Judith!

Nancy Soetaert zei

Een eenvoudige maar prachtige kaart!
nancy

Wilma zei

Retired, maar wel ontzettend MOOI Judith en LEUK dat je met 52-weeks to Christmas meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Judith....wat een prachtige stempel is dat.......hoe mooi kan simpel zijn....

groetjes Rosina

Yvonne zei

Heel mooi Judith, je ziet dat simpel ook heel erg mooi kan zijn. Het is een prachtige stempel.
Groetjes,
Yvonne.