woensdag 18 maart 2015

K3 stopt

Woensdagmorgen, standaard eerst online de krant lezen en daarna de Weekly Deals...
Maar dan loopt het anders....

Daar lig je dan in bed en leest de woorden K3 stopt ermee, ojee hoe ga ik dat in hemelsnaam uitleggen. 
Op het moment dat ik blij ben dat Eva nog niet kan lezen kijkt ze over haar boekje, ziet een foto van K3... Er is geen ontkomen meer aan. Ik bereid me voor op het allerergste, gehuil, eindeloze tranen en zwaar gesnik. Maar Eva doet me verbazen, oja, Josje wil ook wel eens vakantie en ik ben toch naar Ahoy geweest nu word ik gewoon fan van Frozen!
Kinderen ze blijven je verbazen.


En toen de Weekly Deals, na die prachtige deals van vorige week, vallen deze me stiekum een beetje tegen. Maar ach, het kan niet altijd feest zijn toch?!


Omdat de Sale A Bration nog zijn laatste twee weken in is gegaan, nu de blendabilities eruit zijn heeft Stampin' Up! de Sale A Bration producten uitgebreid. Nog meer keuze!


30 maart gaat de allerlaatste Sale A Bration bestelling de deur uit, mail jij jouw bestelling en de gewenste gratis Sale A Bration producten* voor die tijd door?

* zolang de voorraad strekt

Geen opmerkingen: