donderdag 19 maart 2015

Chalk Male

Op verzoek van een klant bestelde ik het nieuwe chalkpapier van Stampin' Up! voor de share.
Echter had ik er zelf nog steeds niet mee gespeeld, wel heel veel voorbij zien komen, maar zelf...
Nu we zo in de creatieve modus staan was het hoog tijd om dit papier zelf eens uit te testen.
Bij Cards en Scrap Challenge blog vragen ze voor uitdaging 232 "masculine/male", nou veel manlijker als zwart/wit krijg ik hem niet.




Zowel het chalkboard papier als het gebruikte dsp is verkrijgbaar in de shares!
Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

Rosina zei

Hele mooie mannenkaart Judith....mooi is dat chalkpapier...ik kende het nog niet....Maar het is een prachtig totaalplaatje...

groetjes Rosina

Diny zei

Dit is inderdaad een prachtige mannenkaart Judith....mooi papier!
Groetjes Diny

Ingrid zei

Ai ik heb daar ook om gevraagd bij jouw helemaal vergeten, zal van het weekend gelijk bij je shares gaan kijken en bestellen. Heel mooi kaartje heb je er mee gemaakt!
Groetjes Ingrid