maandag 16 maart 2015

Best Day Ever

Zondagmorgen, zoals gewoonlijk begint de dag bij ons erg vroeg, Eva staat in de stuitermodus want we gaan naar Opa en Oma! Na een uitgebreid ontbijtje stappen we in de auto, helaas is het niet zulk mooi weer. Dus geen strand dit keer, maar wel een heerlijke wandeling door het bos en daarna een (verwarmd) terrasje. Eind van de middag stappen we weer in de auto om naar huis te gaan, vol frisse moed en inspiratie! Bij thuiskomst jeuken mijn handen om eindelijk eens te spelen met een set uit de Sale a Bration die stiekum gewoon al veel te lang ongebruikt in mijn kast staat. Ik roep steeds wel heel hard ik heb te weinig tijd, maar soms, soms moet je gewoon even tijd maken.



Dus toen Eva op bed lag en Studio Sport op stond, kroop ik achter de tafel. Deze schattige 10x10 kaartjes rolden zomaar uit mijn handen!



Inmiddels ligt de volgende set alweer op tafel, zo even snel door huis vliegen en dan eens kijken waar de inspiratie mij brengt!

Ik heb trouwens gister mijn Coastal Cabana inktpad bijgevuld met een refill, heb jij nu ook In Colors 2013-2015 die bijgevuld moeten worden? Wacht dan niet tot eind juni om deze te bestellen, voorkom misgrijpen en bestel ze nu ze er nog zijn.


Built for Free Using: My Stampin Blog

6 opmerkingen:

Ingrid zei

Leuk kaartjes. En zeker soms moet je gewoon even de tijd voor jezelf nemen.
Groetjes Ingrid

Margo zei

Erg leuke en schattige kaartjes ! Ik ben benieuwd waar je inspiratie je nog brengt !
Groetjes
Margo

Margaret zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! En dat met een set die mij niet zo aanspreekt, leuk!

Margaret zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! En dat met een set die mij niet zo aanspreekt, leuk!

An Smets zei

Dank je voor de inspiratie, ik heb de stempel set ook juist in mijn bezit.
Groetjes
An

Rosina zei

Heel leuke kaartjes Judith....mooie kleurtjes ook....


groetjes Rosina