zondag 1 maart 2015

50 shades of blue

De maand februari is voorbij gevlogen, maart, een nieuwe maand en een nieuwe challenge bij de Creatieve Zebra "geen bloemen".
Omdat dit voorlopig de laatste challenge is, moest het uiteraard wel een klapper worden!

Ik ben inmiddels helemaal in de technieken gedoken, zo ook "bokeh".

Wikipedia:
Bokeh drukt de kwaliteit van de onscherpte in een foto uit. Het gaat om de onscherpte die ontstaat doordat het voorwerp buiten het scherptevlak ligt.

Voor de basis heb ik Whisper White papier gebruikt en alle kleuren blauwe inkt die ik had.
Vervolgens in een vel Mica diverse maten cirkels geponst, om met craft inkt en een dauber te sponsen.
En toen.... kwam mijn mooie papier probleem weer naar voren, vond hem zo gaaf dat ik er eigenlijk niet op durfde te stempelen, heel erg, ik weet het, maar kan er helemaal niks aan doen. Dus de achtergrond heeft even zo gelegen, tot Monique riep gewoon iets langs de kanten doen, dus de stoute schoenen aan en gaan.
Met het volgende eindresultaat....




Prachtige achtergrond, prachtige stempelset.... Hopelijk inspireert hij jouw om deel te nemen aan de voorlopig laatste challenge bij de Creatieve Zebra.

Daarnaast komt Stampin' Up! deze laatste maand van de Sale a Bration met 4 nieuwe producten! En wat zijn ze gaaf!



Heb jij na het zien van deze nieuwe Sale A Bration producten zoiets van die moet ik hebben?! Geef je bestelling door, 3 maart gaat er weer een verzamelbestelling uit!

Fijne, creatieve, zonnige zondag!

2 opmerkingen:

Ingrid zei

Inderdaad een hele leuke techniek, mooie kaart gemaakt!
Groetjes Ingrid

Claudia Rogier zei

Hoi,

Heel mooi.

grtjs
Claudia