zondag 22 februari 2015

Zara Art

Eva danst elke woensdag bij Fun & Dance, tijdens dat uurtje zitten wij als moeders zijnde aan een bakkie thee wachtend tot de meiden weer uitgeswingd zijn.
Nu was een van de moeders zwanger en is onlangs bevallen van een dochtertje, Zara.

Met mijn vanilla smooch spritzer een beetje bling aangebracht op al het roze.


Pink Pirouette en Melon Mambo als basiskleuren, de spetters uit Stampin' Up! Gorgeous Grunge zorgen voor een speels effect. Op de ballon stansen was ik al vrij snel verliefd en daar moest natuurlijk de Celebrate Today stempelset bij! De naam heb ik uitgestanst met de Little Letters Alphabet dies, omdat ik nog wat miste heb ik de hartjes boven de naam Zara gestempeld, deze komen uit de Perpetual Birthday Calender set, een super aanvulling op de Gorgeous Grunge set als je het mij vraagt.



Ps.Woensdagavond. 25 februari gaat er weer een EXTRA verzamelbestelling uit, geef jouw bestelling uiterlijk voor 19.00 uur door.

Geen opmerkingen: