zondag 1 februari 2015

You Can Create It #1


Een uitdaging gaan we nooit uit de weg en mijn nieuwsgierigheid naar de allereerste You Can Create It envelop was absoluut gewekt.
Dat de envelop op de deurmat viel trof ik het volgende aan....
1/2 Vel Whisper White cardstock
1/4 Vel Real Red cardstock
1 Vel Stacked With Love DSP Pack
25 cm Real Red Ribbon
1 Tea Lace Paper Doily
3 Silver Mini Brads

Je begeeft je gelijk in Valentijnssferen en tja dat is natuurlijk niet origineel! Dus Juud gooide het over een bloemerige toer.
Ik vind Painted Petals toch wel zo mooi! Al vond ik het heel moeilijk om met beperkte materialen iets te maken, maar achteraf had ik nog dsp, een half doily en een stuk ribbon over.


Voor nu nog een hele fijne zondag!

8 opmerkingen:

Claudia Rogier zei

Leuk kaartje.

grtjs
Claudia

Ingrid Reyners zei

Ondanks dat het niet gemakkelijk was, heb je er toch een hele leuke kaart van gemaakt Judith, groetjes Ingrid

Lucinde zei

Leuke kaart! Mooie uitwerking met de bloemen

Susie Wusie zei

Prachtig kaartje!!! Gaaf gedaan!!!

Groetjes Suus

SoStampFul zei

Heel erg mooi geworden!

Margaret zei

Mooi kaartje Juud!!

Agreable.stampin.fun zei

Hij is erg mooi geworden Juud, ik heb nog niet met die stempel gewerkt maar lijkt me top

Crejabeja zei

Ik ben er blij mee!!! Vind hem erg mooi...