woensdag 11 februari 2015

Wow Weekly Art Chain

Woensdag, nieuwe Weekly Deals! En tjee, ze hebben deze week een absolute WOW factor!
Wat denk je van die multifunctionele magneet plaat voor de big shot? Of die prachtige stansen? Of die leuke banner kit? Keuze te over!

Uiteraard geld voor de Weekly Deals (en alle andere producten die je kan bestellen uit de lopende catalogi of het clearance rack) dat je bij elke € 60,- een gratis Sale a Bration product uit mag kiezen.
Mijn favorieten zijn jullie vast bekend, de stempelsets Big Day en de prachtige Lotus Blossom.

Gister ben ik uitgedaagd door mijn teammaatje, Ingrid, voor de Art Chain, 5 dagen lang iets op je facebook plaatsen. Nu had ik op pinterest een prachtig Lotus Blossom kaartje gezien, wat riep om gelift te worden en dat heb ik nu eindelijk gedaan! Zelf wil ik graag Inge nomineren om mee te doen aan deze Art Chain!

Geweldig toch? De combinatie Butterfly Basic en Lotus Blossom! Ik ben er voorlopig nog niet mee uitgespeeld.

Heb jij nog wensen? Maandag 16 februari gaat er weer een verzamelbestelling uit, geef jouw bestelling tijdig door!

Fijne dag! Ik ga nog even aan de freubel morgen dag 2 van de art chain...



2 opmerkingen:

Ingrid zei

Wow wat een prachtige kaart!
Groetjes Ingrid

Gaby Dierx zei

Prachtiggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby