zondag 8 februari 2015

Traveler



Stampin' Up! Traveler, een set die moest en zou ik hebben, maar eigenlijk is hij niet mijn stijl, vintage is nog altijd niet mijn sterkste punt.

Voor challenge 18 bij De Creatieve Zebra is de opdracht "vervoer" dus toepasselijker als de Traveler set kan eigenlijk niet.


Deze vervoerskaart is een typisch mannenkaartje geworden met de stoomlocomotief en de kleuren Basic Black en Very Vanilla en het leuke papier komt uit de share, Designer Series Specialty Typeset.
Stappen jullie in mijn loco en vervoeren naar de nieuwe challenge bij De Creative Zebra

4 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Misschien zag ik dan toch iets Vintage in mijn leeslijst voorbij komen,
wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt!
Liefs Ans

Ditta zei

Maar hij is wel heel mooi geworden!! Mannen kaarten zijn helemaal mijn ding niet, geloof dat dat bij veel mensen zo is....
Liefs Ditta

Evy Goyens zei

Ik ken het gevoel wat vintage betreft, dat zal ook nooit mijn ding worden ;-)
Maar dit kaartje vind ik toch echt geslaagd, hoor! De kleuren zijn heel sober, maar de stempel trekt al genoeg de aandacht, meer heeft het niet nodig!

Diny zei

deze kaart is prachtig.

Groetjes Diny