zaterdag 28 februari 2015

Sheltering Tree

Je ontkomt er helaas soms niet aan, condoleance kaartjes.
Onlangs is ons buurvrouwtje veel te vroeg overleden na een oneerlijke strijd.
Ik heb voor de familie een kaartje gemaakt met de prachtige set Sheltering Tree.



Maar ik vond dat alleen een kaart voor familie niet genoeg was, ook haar buurvrouwen en vriendinnen verdienden wat mij betreft een kaart, om te laten weten dat we aan ze dachten.
Carina was een ware zonaanbidster, zodra het voorjaar werd en het zonnetje goed doorkwam zat ze al in de tuin, boek erbij, kopje thee en haar zoon schommelend op de schommel in een van de bomen van haar tuin. Dit wetende heb ik daarom ook een kaart gemaakt die past bij de persoon.




Met een maskvel heb ik de zonnestralen, waarvan altijd zo werd genoten, licht aangebracht met een sponge dauber. De boom heb ik gestempeld met 1 tint groen en die 3 maal afgedrukt om ze vervolgens ook nog 1 maal in geel af te drukken.
Een mooie, rustieke kaart voor een vrouw die nooit vergeten zal worden.

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een prachtige kaarten, Judith. En wat een mooi persoonlijk tintje eraan.
Dat gaat beslist gewaardeerd worden door de ontvangers!

Margo zei

Supermooie kaarten !
Groetjes
Margo