maandag 9 februari 2015

Moon Lake

Ik heb van een vriendin de set Moon Lake te leen, ik stond zelf namelijk nog altijd in de twijfel modus.
Zal ik hem kopen of toch... Want tja een echte kleurder ben ik niet, maar hij is zo mooi... Keuzes...

Nu na een week flinke griep, eindelijk aan het opkrabbelen, de antibiotica begint zijn werk te doen en mijn handen begonnen alweer te jeuken. Dus ik heb heerlijk gespeeld met mijn leenset, die ik nu dus ook wel erg graag wil hebben!



Het kaartje gekleurd met de blendabilities, ik ben nog niet zo ster in kleuren, maar best geslaagd toch?
Volgende kaartje heb ik gelift van su-collega Connie, ik vond hem te mooi om het te laten. 




Ik ga nog even mijn mailbox nalopen, tot woensdag, met nieuwe Weekly Deals en een nieuwe niewsbrief met info over het spik splinternieuwe Utopia Challenge blog

1 opmerking:

Gaby Dierx zei

Ziet er goed uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby