zaterdag 28 februari 2015

Meisje!

Zelf maak ik altijd pas geboortekaartjes als het kindje is geboren, liefst pas als ik het geboortekaartje heb ontvangen.
Maar in mijn kaartencaroussel moeten natuurlijk wel wat kant en klare variantjes zitten.
Gisteravond een roze meisjes variant gemaakt.



Ik heb met de Stampin' Up! star confetti pons een rand geponst uit Pink Pirouette cardstock. Met de scalloped border die heb ik het Melon Mambo cardstock een mooi geschulpt randje. Met restjes cardstock heb ik het woord meisje uitgestanst met het perfect print alphabet bigz, vervolgens de letters vastgeplakt met de makkelijke transfer adhesive sheets. Zo jammer dat ik die niet veel eerder heb ontdekt. Maar ach, als je alles van te voren weet....

Ik wil dit geboortekaartje graag mee laten doen bij de volgende challenges;
Scr@p-Cards challengeblog #71 "gestanste letters"
Het Hobbyjournaal challenge "baby"


Voor nu een fijne avond en tot morgen, dan ben ik er met de laatste challenge van de Creatieve Zebra. Tot dan!

4 opmerkingen:

Margot zei

Supermooi kaartje!

Margo zei

leuke kaart Judith !
Groetjes
Margo

trijntje zei

Hoi Judith. Een mooi strak kaartje. Groeten Trijntje

Scraptastische hobby zei

Hoi Judith,
Een enig kaartje Judith! prachtig die mooie letters en heel mooi die star confettie pons! Heel erg leuk dat je ons laat mee genieten van dit mooie baby kaartje bij het Scr@p-Cards Challenge blog!
Groetjes van Gerie en DT lid