donderdag 19 februari 2015

Kerst #7

Donderdag, kerstkaartendag...
Dinsdagavond had ik een stempelavond met een vriendin en toen had ik de challenge #230 bij Cards & Scrap al gezien, starburst & sunburst.
En tja, wat is er leuker dan het een eigen draai te geven?!
Stukje cardstock, mask, inkt en een dauber en het begin was gemaakt!



Ik heb mijn vertrouwde, helaas retired, Festive Flurry set gebruikt. Hij blijft mooi!
De middelste vlok heb ik met mijn nieuwe, encore goud inkt gestempelt, zo mooi!!!
Enige nadeel is... Dat ik nu ook die zilveren beslist wil hebben, ach een mens moet wat te wensen hebben nietwaar?!

Fijne dag!

11 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Leuk effect!!!
Leuk dat je meedoet met 52W...

Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

Diny zei

Wat leuk gedaan...ik heb hem al meer voorbij zien komen....mooie kleurtjes heb je gebruikt.

Groetjes Diny

Margo zei

Hoi Judith,
ik heb je blog gevonden via de 52 weeks en ben volger geworden.
Wat een leuke kerstkaart en inderdaad leuk als je de dingen wat kan combineren.
Groetjes
Margo

Marijke zei

Zeker een mooie kaart met je stempel en je mooie sneeuwvlokken. Heel mooi gedaan. Ben gelijk volger bij je geworden, ben benieuwd wat je zoal maakt. Leuk dat je meedoet met 52WTC. Groetjes en succes, Marijke.

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
wat een leuk idee om met deze sunburst stralen een kerstkaart te maken, prachtige kleuren en de bloem/ster is een echte blikvanger,
liefs Ans

Ingrid Reyners zei

Hi hi, bij SU zorgen ze daar wel voor dat er altijd wat te wensen over blijft, jooehoe..............leuk is deze kaart. en jij hebt ook het leuke idee gehad, maar je hebt hem super uitgewerkt Judith, mooi kaartje. Gezellig dat je mee doet bij 52 WTC. groetjes Ingrid.

Claudia Rogier zei

Hoi,

Kei leuk kaartje.

grtjs
Claudia

Yvonne zei

Heel mooi gemaakt.
Echt een aparte kaart heb je er van gemaakt.

Groetjes,
Yvonne.

Bernadet zei

Heel erg mooi Judith.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Tinie zei

Geweldig leuke kaart, Judith!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
Groetjes Tinie

Yvonne van Bruggen zei

Een hele mooie kaart voor de Cards & Scrap Challenge! Dankjewel voor het meedoen!!
Groetjes, Yvonne

Yvonne is Stampin' & Scrapping
www.bruggetje.blogspot.nl