donderdag 12 februari 2015

Kerst #6

Vorige week had de griep mij in zijn greep maar deze week zijn we er gewoon weer met een kerstkaart!

Ik heb het prachtige zilver papier gebruikt wat bij het All is Calm dsp zat, overigens nog steeds beschikbaar in de share!



Het woord Joy heb ik uitgestanst en vervolgens vastgeplakt met Stampin' Up! transfer adhesive sheets, wat een gemak zeg, ideaal!
Ik heb er even een filmpje bijgezocht, wil je hem bekijken? Klik dan hier
Het is super simpel, stukke terugvouwen, sentiment erop leggen, dichtvouwen een paar keer erover strijken met je hand of bonefolder en dan is hij klaar om te plakken!

Dit kaartje doet natuurlijk ook mee aan de Art Chain, ondanks haar eerste werkdag wil ik Monique, The Mocket graag nomineren om 5 dagen Art met ons te delen!

Fijne dag en tot morgen voor de 3e dag Art Chain!

8 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Chique!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Wauw....deze is echt prachtig!

Groetjes Diny

Claudia Rogier zei

Hoi,


Heel mooi gedaan. Prachtig.

grtjs
Claudia

Susie Wusie zei

Wat een gaaf kaartje! Super gaaf dat achtergrondpapier met dat zilver!

Groetjes suus

Ingrid Reyners zei

Het is een heel simpel kaartje maar heel erg mooi. Het papier is super, en dan nog een zilveren tekst en je bent klaar. Geweldig vind ik dat daar hou ik van. Leuk dat je mee doet bij 52 WTC, je mag voortaan ook als je iedere week mee doet je kerstkaart linken op ons blog, zodat wij wat makkelijker bij je langs kunnen komen. Groetjes, Ingrid.

Bep zei

Hoi Judith,

Wat een simpele maar heel mooie kerstkaart zo met die zilveren tekst erop.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺ DT52WTC

Priskilla Loeffen zei

Een mooie en chique kaart met dat zilverkleurig papier, leuk die tekst erop, die gebruik ik eigenlijk te weinig!

Groetjes, Priskilla

Nelleke zei

Oh wat een mooi en rustig kaartje, sjiek ook. Fijn dat je ook meedoet met 52 weeks to Christmas. Groetjes, Nelleke