donderdag 26 februari 2015

Dazzling tutorial kerst #8

Gister heb ik een potje Dazzling glitters besteld voor een klant.
Mooie gelegenheid om de leuke tissuetechniek te laten zien!

De benodigdheden; cardstock, inkt, lijmspray, tissue en glitters

De basis gestempeld en de randen gesponst

Basis ingespoten met lijmspray en er 1 laagje tissue opgelegd
(je kan deze ook eerst kreukelen en dan plakken voor een "distress" effect)

Tissue op maat geknipt om vervolgens nogmaals in te spuiten met lijmspray

Leg je ingespoten basis op een schoon A4 vel en strooi er Dazzling glitters over.

Tik de overtollige glitters van de kaart
Vouw nu je A4 dubbel en doe de glitters terug in het potje
 (houd er rekening mee dat de eerste paar keer de glitters niet terug in het passen, doordat er zuurstof bij komt, zitten ze niet meer zo strak samengeperst in het potje als voorheen)

De basis afgemat op een stukje Early Expresso cardstock en vervolgens op de kaart geplakt


Even snel de binnenkant voorzien van een stempel


Het was gister een beetje druilerig,
dus de foto's zijn niet het allerbeste, maar het eindresultaat mag er wezen!

Tot blogs!
Ik ben al heel enthousiast bij een aantal langsgeweest, maar het lukt me niet om reacties achter te laten, blogger ligt dwars met zijn oeps.... Sorry!

5 opmerkingen:

Crejabeja zei

Gaaf zeg , Thanks voor de uitleg!!!
Zet maar (weer) op mijn verlanglijstje ...

Diny zei

PRACHTIG kaartje....wat leuk gedaan.


Groetjes Diny

Bep zei

Hoi Judith,

Wat een mooie kerstkaart en leuk die tutorial erbij bedankt daarvoor.

Groetjes Bep DT 52WTC

Rosina zei

Hoi Judith....
wat een super leuk kerstkaartje met wel een hele leuke workshop erbij....Schitterend...heel erg bedankt ervoor....dat ga ik zeker ook eens proberen....ik hou wel van bling bling....
Ik ga je ook gauw volgen want je maakt schitterende creaties...
Suer leuk allemaal!!!

groetjes Rosina

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
Groetjes Suzan