zaterdag 14 februari 2015

Challenge #1 Inspiratiefoto

WELKOM!

Bij de eerste challenge van het nieuwe Utopia Challenge blog.

En dan nu onze allereerste challenge. We kozen voor een inspiratiefoto:


Dit is ons teamlogo. Iedereen die instapt in ons team mag met trots deze button op het blog plaatsen. Jullie mogen er nu inspiratie uithalen. 
Gebruik het thema, de kleuren, de vogel, de letters of wat jou ook inspireert en maak daar een creatie mee in Stampin' Up! stijl. 

Je hoeft niet persé Stampin' Up! producten te gebruiken, maar we vinden het natuurlijk erg leuk om ze terug te zien.

Bij team Utopia denk ik aan verbondenheid, zodoende had ik al snel de set Wonderous Wreath in mijn hoofd. Maar ook warmte bleef door mijn hoofd spoken en schijnbaar ook iets met geur, haha, want een heerlijk geurende waxxie maakt mijn trio voor deze allereerste challenge compleet!






Hopelijk bieden mijn voorbeeldjes jullie bergen inspiratie en doen jullie mee met deze eerste challenge!
Ik heb een SU-per prijspakket voor de winnaar samengesteld, dus reden te meer om achter de hobbytafel te kruipen! Veel freubel plezier!



Daarnaast ben ik genomineerd door teammaatje Ingrid Reyners om mee te doen aan de uitdaging voor The Five Day Art Chain. Een superleuke uitdaging waarbij je vijf dagen lang een project van jezelf (oud of nieuw) op je Facebook Account laat zien. Met ieder project draag jijzelf weer iemand anders voor in de hoop dat diegene de Chain voorzet voor vijf dagen lang.
Dit is voor mij alweer dag 4 en wil ik Ellen Mol voordragen, ondanks alle crea verjaardagsdozen waar ze mee bezig is krijgt ze deze 5 dagen vast ook gevuld!‪ #‎thefivedayartchain‬ ‪#‎stampinup‬

Hele fijne liefdevolle, creatieve Valentijnsdag vandaag!

3 opmerkingen:

Klaartje Delisse zei

Een mooi trio!

Marlieke zei

Team Utopia staat zeker voor verbondenheid! Je hebt dit erg mooi tot uiting gebracht in deze prachtige creaties! En je prijzenpakket ziet er ook geweldig uit, wie wil dat nou niet winnen?!

Ingrid Reyners zei

Wat een idee judith om dit zo tot uiting te brengen, heel knap, ja en de set blijft gewoon geweldig. Leuk pakketje heb je beschikbaar gesteld. Groetjes Ingrid