vrijdag 13 februari 2015

Butterfly Kraft

Ik ben stiekum een beetje verknocht aan die leuke kraftboekjes die bij de Action verkrijgbaar zijn. Zo loop ik door de AH met mijn super hippe boekje vol boodschappen en dan alsnog presteren om iets te vergeten, best knap toch?!



Deze bundel is een absolute favoriet van mij! Mooi speelgoed is immers het halve werk!

deze prachtige bundel is verkrijgbaar in
photopolymer (48,95) clear/ez mounted rubber (60,95) of wood (72,95)


Ik ben genomineerd door mijn teammaatje, Ingrid Reyners om mee te doen aan de uitdaging voor The Five Day Art Chain. Een superleuke uitdaging waarbij je vijf dagen lang een project van jezelf (oud of nieuw) op je Facebook Account laat zien. Met ieder project draag jijzelf weer iemand anders voor in de hoop dat diegene de Chain voorzet voor vijf dagen lang. Dit is voor mij dag 3 en wil ik graag Mariska Krook nomineren, zij krijgt ze de 5 dagen vast gevuld met de meest veelzijdige creaties!‪ #‎thefivedayartchain‬ ‪#‎stampinup‬

5 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Prachtig die vlinder!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Claudia Rogier zei

Leuk gedaan. Mooie vlinder.

grtjs
Claudia

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Ik heb overal en nergens van die losse briefjes hangen en in mijn jaszakken zitten, misschien ook maar eens zo'n boekje aanschaffen, de vlinders zijn prachtig,
liefs Ans

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Ik heb overal en nergens van die losse briefjes hangen en in mijn jaszakken zitten, misschien ook maar eens zo'n boekje aanschaffen, de vlinders zijn prachtig,
liefs Ans

Diny zei

Wat een prachtig boekje heb je gemaakt....heel erg mooi met de vlinder!

Groetjes Diny