zondag 15 februari 2015

Art Chain

Alweer dag 5 van mijn 5 daagse Art Chain en dan iets heel anders als anders.
Ik zag onlangs een tag van Monique, wat mij uitdaagde om toch ook eens te doen, kreeg de volgende handvaten; distress inkt, spritzer, waterdruppels en lichtjes stempelen.
Nu heb ik de distress inkt vervangen door Stampin' Up! inkt, deze is immers ook op waterbasis en leent zich er prima voor.
Gisteravond heb ik met Melon Mambo, Daffodil Delight en Tangerine Tango en een beetje zomers gevoel gevangen op een tag. 









Gaaf effect hè? Nu ben ik al een nieuw idee aan het uitbroeden... Dus wordt vervolgd!

Deze laatste dag van mijn 5 dagen Art Chain wil ik Margaret graag nomineren om de komende 5 dagen deel te nemen aan deze chain of Art! En haar prachtige freubels met ons te delen.

Fijne, zonnige zondag!

Enne... voor de liefhebbers, morgenochtend gaat er een verzamelbestelling uit, geef je bestelling vandaag nog door, de Weekly Deals zijn geweldig!


1 opmerking:

Diny zei

Wat leuk gedaan...en wat een werk!
De vlinders erop zijn ook erg mooi.

Groetjes Diny