maandag 23 februari 2015

Amazing Butterfly

Ik kreeg enige tijd geleden het verzoek om iets speciaals te maken voor een heel speciaal iemand.
Het kon natuurlijk niet missen dat ik daarvoor mijn favo set pakte Butterfly Basics.
Wat mij betreft een eindeloze, voor mij nu al onmisbare set!


De kaart afgemat op het prachtige Brushed Gold papier.

De binnenzijde voor wat extra "klaver" geluk voor de 3
gezinsleden die het nu moeten doen zonder man/vader

Een cadeauzakje voor in de kaart, gemaakt met de mini treatbag stans.



Voor nu kruip ik weer even lekker achter de hobby tafel, vandaag de lentekriebels gehad, alle ramen en gordijnen zijn weer schoon! Nu lekker aan de freubel.

Woensdag een EXTRA besteldag, geef jouw bestelling uiterlijk voor 19.00 uur door!

Fijne avond!!!

3 opmerkingen:

Margo zei

Wat een superleuke kaart Judith en wat tof met dat extra kleine zakje erin!
Liefs
Margo

Ingrid zei

Wat een leuke set heb je gemaakt!
Groetjes Ingrid

Diny zei

Prachtig gedaan.

Groetjes Diny