woensdag 24 december 2014

Weekly Deals en.. 1 day to Christmas

Nog een krappe twee weken, dan zit 2014 er alweer op!
Stampin' Up heeft daarom weer een knaller van een Weekly Deal!


Ze zijn goed hè?! Mocht je wensen hebben, hoor ik ze uiteraard graag!

Ik zal zometeen ook een foto maken van mijn 1 day to...
Het is nu nog zo donker... Maar hij is heel leuk, dus kom straks vooral terug om hem even te bewonderen!

Daar is hij dan...Mijn moeder gebruikt altijd kaarsen van de Kruidvat, die komen is hele leuke potjes!
Wat is er nou leuker als zo'n potje opgepimpt met een waxinelichtje aan de Kerst ontbijttafel?!




Washitape is ideaal om het waxinelichtje even snel op te pimpen en het zo een geheel te maken.
Het gouden taffeta ribbon heb ik om mijn hobbymesjes gewikkeld en vervolgens verhit, waardoor het prachtig krult!

Voornu de hoogste tijd om mezelf naar de keuken te begeven, tot morgen!

Geen opmerkingen: