dinsdag 30 december 2014

Speciaal voor jou

De afgelopen dagen was Eva uit logeren bij Opa en Oma.
Voor ons mooie gelegenheid om van alles te doen wat steeds bleef liggen.
En daarna... Freubeltijd!
Heerlijk om alles gewoon op tafel te kunnen laten liggen.


Twee nieuwtjes op één kaartje verwerkt! De spiksplinternieuwe Bow Builder Punch, ik denk stiekum dat deze een absolute favoriet gaat worden onder de nieuwste producten!
En voor degene die de pompoen al eens hebben gemaakt... Hij kan ook gemaakt worden met de Bow Builder, een super schattig iniemini pompoentje!

 3 op een rij


Het sentiment wat ik heb gebruikt komt van de nieuwe Stampin' Up! set K.J.E.G.
K.J.E.G.? hoor ik je nu denken, wat is dat nu weer?! K.J.E.G. is verkort voor koop je eigen geschenk.
Een geweldig leuke, Nederlands talige Stampin' Up! set in photopolymer, dus geen stempellineaal nodig en zo stempelen. Ik zeg, naast die geweldige Bow Builder, ook een echte musthave!

Nog eventjes... Vanaf 6 januari zijn ze te bestellen!

2 opmerkingen:

Claudia Rogier zei

Hoi,

Heel mooi kaartje.

Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

grtjs
Claudia

Gaby Dierx zei

Leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby