vrijdag 12 december 2014

Something Old

Van de week kwam er een gigantische bestelling binnen, met heel veel papier en DSP voor de shares.
Ik had van het weekend al een document gemaakt waarin alles overzichtelijk gebundeld staat, want de share groeit en groeit.
Inmiddels is de pagina SHARES ook bijgewerkt.
Daarnaast kwamen ook eindelijk mijn 6 inch zakjes binnen, waardoor de shares nu ook nog eens netjes en snel te verpakken zijn! Tevens zijn ze op verzoek voorzien van etiket met naam en alle kleuren.


Ik weet al enige tijd dat juf Angel die de muziek regelt op Eva haar dansles zwanger is. Ja, Angela weet jij ook, jij wordt mijn volgende project!
Maar van een kaartje maken kwam het echt niet, druk druk druk.
Nu zag ik de challenge "Something Old" bij Crazy for CAS en ik had ineens een snel idee!


Ik heb het woordje zwanger uitgestanst met de letters uit Stampin' Up! Little Letters Thinlits Dies, in plaats van de losse letters te gebruiken, heb ik ervoor gekozen om de ruimte die de gestanste letters achterlieten te gebruiken.
Het eendje uit Embellished Events heb ik heel, heel, heel lang geleden in een share bij mijn up, Miranda de filmster (ze wil graag dat haar filmpje viraal gaat dus kijken allemaal!), gekocht en zat nog steeds ongebruikt in het doosje bij de Zoo Babies, alle diertjes gebundeld.
Hoogste tijd om dit eendje een te gebruiken!
Met Gorgeous Grunge licht roze en licht blauwe afdrukjes gemaakt en een beetje bling om het af te maken.
Het kaartje viel in ieder geval bij de Mama in spé in de smaak.
Op naar de volgende.

Fijn weekend!



4 opmerkingen:

Claudia Rogier zei

Heel mooi kaartje.

grtjs
Claudia

Yvonne van Bruggen zei

Lief kaartje Judith! Leuk dat je weer meedoet bij Crazy for CAS!
Groetjes, Yvonne

Anja Curvers zei

Een heel erg lief kaartje hoor. Gaaf dat je meedoet bij CFC.

Marlieke zei

Leuk! Het eendje is ook te leuk om ongebruikt te laten liggen! Gezellig dat je meedoet bij CFC.