zondag 14 december 2014

Sketch en Sneakpeek

Mijn schoonmoeder is dol op sentimentloze kaartjes.
Ik heb daar de grootste moeite mee, want tja... dat sentimentje is net de finishing touch.
Wat dus inhoud, zodra de kaart voor een ander is, moet ik me eventjes inhouden.
Op dit moment ben ik helemaal van het two-step stempelen, super simpel en zo mooi!
Stampin' Up Stippled Blossom ligt steeds vaker op mijn tafel.
Eigenlijk een best wel vintage set, total niet mijn stijl, maar tja... Juud en bloemen...
Ik heb er gewoon een zwak voor!




Dit kaartje heb ik gemaakt aan de hand van de sketch voor challenge 67 bij SU-per challenges 

Gespeeld met Kinda Electric, Stippled Blossom en een kleine sneakpeek uit de spring seasonal, heb jij hem al gespot?

Ik ga nog even verder, morgen gaat er een verzamelbestelling, heb jij nog wensen? Geef ze snel op de valreep nog door! Fijne zondagavond verder!

6 opmerkingen:

Margaret zei

Leuk kaartje in frisse kleuren! Enne ik heb iets nieuws gezien volgens mij, ben zooooo benieuwd naar de seasonal!!!

Claudia Rogier zei

Hoi,

Heel mooi.

grtjs
Claudia

Ingrid zei

Weer een leuk kaartje!
Groetjes Ingrid

Erna Logtenberg zei

Prachtig gedaan! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

Linda van Wely zei

Heel erg mooi gedaan! Zelfs zonder sentiment hoor! Al houd ik daar idd ook wel van, maar goed, je schoonmoeder helemaal blij, ook belangrijk, haha. Erg leuke uitwerking van de sketch! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

*Mariska* zei

Prachtige combinatie zeg, ook de kleuren ... heel fraai!!!
Gezellig dat je meedoet bij SU-per Challenges, ik wens je fijne kerstdagen! Groetjes Mariska