donderdag 4 december 2014

Shiny white Christmas

Wat is het in eens koud he?!
Ik heb gistermiddag zelfs de eerste sneeuwvlokjes naar beneden zien dwarrelen toen ik met Santo buiten liep!
Zou voor Eva geweldig zijn als we de slee weer eens kunnen gebruiken, voor mij hoeft het niet, maar kind en hond hebben zoveel plezier als er sneeuw ligt.

Ik ben inmiddels ook druk de kerstkaarten aan het schrijven en gisteravond nog maar eentje gemaakt.
Met Ornamental Pine een inkijkje in het bos gecreëerd, wat dennenappeltjes en vervolgens volledig geembost om hem een sparkeltje te geven.
Daarna sneeuwde het ook nog, de sneeuw heb ik met versamark Gorgeous Grunge gestempeld en vervolgens met wit embossing verhit.



Gaaf eindresultaat niet waar?!
Heb je trouwens nog Stampin' Up! wensen, geef ze door, morgen bestel ik alweer!

3 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
wij hebben geen sneeuw gehad, zit er eerlijk gezegd ook niet op te wachten...Wat is je kaart mooi geworden, heeft een chique uitstraling!
Fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
Liefs Ans

Claudia Rogier zei

Heel leuk.

grtjs
Claudia

Nelleke zei

Sfeervol kaartje, leuk dat je weer een kaartje plaatst op de kerstkaartendag donderdag. groetjes, Nelleke DT 52 weeks of