woensdag 31 december 2014

Sale a brate!

De allerlaatste dag van 2014...

Gister ben ik al even bezig geweest op het blog. Zo zend ik, op verzoek, per 1 januari ook via Kiala voor slechts € 3,95! Daarnaast is de actie pagina bijgewerkt en ook de pagina demonstratrice worden is up to date. Allemaal klaar voor de start van de Sale a Bration, nog 6 dagen en dan begint dit jaarlijkse Stampin' Up! feestje alweer!


Ik vond dit een geweldige set, alhoewel, die Sale A Bration folder staat vol met geweldige sets!
Maar deze heb ik als eerste gepakt, samen met Basic Black en Real Red cardstock en een stukje Stacked with Love Designer Series Paper (straks verkrijgbaar in de share!!!)
Heel simpel, heel strak maar het effect... Geweldig!


Wat denk jij? Musthave deze set toch?

Nog even snel de wekelijkse Weekly Deals, deze zijn dinsdag mee te bestellen voor de liefhebbers!


Voor nu wens ik jullie een gezellige oliebollenbakdag en een goed uiteinde! Op naar een creatief 2015!

1 opmerking:

Margaret zei

Wat een leuke set is dit! Mooie kaart heb je ermee gemaakt!