zaterdag 27 december 2014

Presents

Bij kerst horen cadeautjes, vroegen vonden wij dat als kind geweldig.
Geen Sint maar Kerst, 's avonds naar de kerk, daarna een broodmaaltijd en daarna eindelijk de pakjes onder de boom uitpakken!
In tegenstelling tot Sinterklaas vind Eva de Kerstman dus niet eng en helemaal het einde.
Dus de pakjes onder de boom bij Opa en Oma waren tweede Kerstdag helemaal geweldig en dan mag ze er ook nog blijven logeren! Ze wordt de komende dagen ongetwijfeld tot op het bot verwend!

Maar om terug te komen op mijn verhaal over cadeautjes... Daar horen wat mij betreft van mijn kant zelf gemaakte cadeautjes bij.
Zo heb ik een krans gemaakt met het Trim the Tree papier, heel mooi en veelzijdig, want door de kleuren Pistachio Pudding, Crisp Cantaloupe, Whisper White en Cherry Cobbler kan hij wat mij betreft het hele jaar hangen!
Dus wil jij nog een Paperstack Trim the Tree, bestel hem nu! 29 december is je laatste kans om dit mooie, veelzijdige paperstackje te bemachtigen.

48 vel, dubbelzijdig voor € 8,50



Best gaaf toch?! Hopelijk hangt hij nog een poosje!
Ook kreeg mijn schoonmoeder met kerst een klein presentje...


Met behulp van de Trimmer, heb je in een handomdraai een op maat gemaakt doosje gemaakt.
Buikband eromheen en een dubbele strik met de Gift Bow Bigz Die en voila...

Ik wens je een heel fijn weekend! 


4 opmerkingen:

Claudia Rogier zei

Heel mooi.

grtjs
Claudia

Marleen van der Most zei

Wat een schitterende krans heb je gemaakt!!
De kleuren zijn echt prachtig... helemaal kerst.
Groetjes, Marleen

Ingrid zei

Oh de krans van jouw is ook prachtig geworden, heel leuk zo met andere kleuren.
Groetjes Ingrid

Journaal Rozendaal zei

Wat een gave krans! Heel mooi gedaan!