donderdag 25 december 2014

Christmas!!!

Zalig kerstfeest allemaal!
Ik zit dit berichtje alvast op kerstavond te typen...
Dus als jullie dit lezen zit ik mogelijk al heerlijk aan de brunch bij familie.
En na het waxine lichtje, kan verdere tafeldecoratie natuurlijk niet ontbreken!
Heel afgezaagd, maar het envelop punchboard is daarin echt onmisbaar, want in een handomdraai...
Nouja, kijk maar!



Nu heb ik eigenlijk alleen nog bijpassende placemats nodig... Maar ik heb het geluk dat ik deze dagen niet thuis eet, wellicht volgend jaar!

3 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Ziet er heel mooi uit Judith!!
Groetjes, Yvonne

Ingrid zei

Ziet er geweldig uit, hele fijne gezellige kerstdagen!
Groetjes Ingrid

Margaret zei

Heel leuk gemaakt. Dat geeft nog eens sfeer op tafel zo!

Liefs,Margaret