maandag 1 december 2014

Anders dan anders

Alweer de eerste van de maand, tijd voor een nieuwe challenge bij de Creatieve Zebra.
Challenge #16 bij de Creatieve Zebra "
een kerstkaart anders dan anders"
Deze wordt wederom gesponsord door Priscilla, doe je ook mee?

Ik zit inmiddels aardig in de duo´s, dus bij mijn kaartje hoorde ook een doosje!




Ik hoef vast niet te vertellen dat het All is Calm dsp van Stampin´ Up! mijn favoriet is.
Ook de Bright & Beautiful set is geweldig!
Hopelijk heeft mijn bijdrage jullie geinspireerd en doe jullie HIER gezellig mee!

Graag wil ik dit duo graag mee laten doen aan de de Super Challenge bij het Cards & Scrap Challengeblog "zeg het met stempels"

1 opmerking:

Ingrid zei

Wat een leuk duo setje kaart en doosje heb je gemaakt. Ik zag je reactie op mijn blog over de Frosted Sequins, ik gebruik ze juist heel veel. Ik zet er vandaag of morgen mijn kerstkaarten online, dan kan je het zien. En ik zag laatst bij één van je collega's had er een krans op een kaart van gemaakt, ook heel leuk.
Groetjes Ingrid