maandag 22 december 2014

3 days to Christmas en een EXTRA bestelling

Vanmorgen de eerste dag van de kerstvakantie, heerlijk een maandagmorgen zonder al te veel gehaast!
Gisteravond heb ik heerlijk zitten spelen met onder andere Stampin' Up! Wondrous Wreath, dat two-step stempelen is toch wel zo verslavend leuk!


Vanmorgen de dag begonnen met het eerste mailtje voor de weekly deals, al snel volgde een tweede...
En met een aflopende herfst/wintercatalogus toch maar besloten om er deze week nog een EXTRA bestelling uit te gooien.
Heb jij nog wensen uit deze prachtige Seasonals? Geef ze dan door voor het te laat is, morgen bestel ik!
Even dubbelklikken en de digitale catalogus opent vanzelf Herfst/Wintercatalogus & Aanvullend kerstsupplement

Nog een keertje de mooie Weekly Deals die ik morgen voor je mee kan bestellen!

Hieronder een overzichtje van de producten die straks NIET meer te bestellen zijn:Al het design papier en embellissments!

Mijn absolute toppers, musthaves!  
Beauty of the Season

Ornamental Pine
En onder andere de volgende sets die straks NIET meer te bestellen zijn;
Color Me Autumn
Holiday Home and Homemade Holiday stamps/framelit bundle
Mingle All the Way
Santa Stache
Christmas Bauble
The Newborn King
White Christmas
Endless Wishes
Letterpress Winter
Seasonally Scattered
Freaky Friends
Fall Fest and Fun Fall stamps/framelit bundle
Tee-Hee-Hee
Making Spirits Bright
Holiday Invitation 




1 opmerking:

Gaby Dierx zei

Leuke krans!!!
Creatieve groetjes, Gaby