donderdag 13 november 2014

Traktaties part I

Zoals een aantal van jullie weten bereikt mijn kleine prinsesje zaterdag de leeftijd van 4 jaar!
Kleine meisjes worden veel te snel groot...
Dus feest en traktaties, tot mijn grote frustratie heel, heel, heel veel traktaties!
Ik had me voorbereid op dansles, peuterspeelzaal en de kleuterklas.
Toen de juf van de kleuterklas zei nee, het is al zo druk dat hoeft niet, deed ik haast een vreugdedansje.
Totdat... Ze vorige week zei, Eva voelt zich zo thuis in de klas, trakteren zal ze waarschijnlijk heel erg leuk vinden. Denk je net klaar te zijn, volgen er alsnog 26 extra traktaties!

Ik had bij de Macro een grote silo redband snoeprolletjes gekocht, deze werden met behulp van de cellophane bags 1"x 8" de toverstafjes van onze prima ballerinas bij dansles!





Voor de juffen heb ik met de Curvy Keepsake Thinlit Box leuke bonbon doosjes gemaakt.
Hiervoor het ik het InColot cardstock en InColor Designer Paperstack gebruikt, een stukje organza lint en een wit geembost sentiment maken het af. Het viel in ieder geval bij de juffen in de smaak en dan hadden ze de inhoud nog niet eens gezien of geproeft!
Vandaag afsluiting op de peuterspeelzaal, dus weer trakteren... Op naar de volgende mijlpaal, kleine meisjes worden groot!

1 opmerking:

Diny zei

Jaja....het gaat snel he....voordat je het weet zijn ze groot!
Maar wat heb je leuke tractaties gemaakt Judith...zo blijf je wel bezig he....maar super leuk toch!

Groetjes Diny