zaterdag 1 november 2014

Nieuwe challenge bij de Creatieve Zebra

November, een nieuwe maand, een nieuwe challenge en nieuwe designteam leden bij de Creatieve Zebra. Vanaf vandaag mag ik me ook trots designer noemen!
De challenge bij de Creatieve Zebra deze maand is "Kerst"
Priscilla verzorgt dit keer een leuke prijs, dus goede reden om mee te doen!

Ik heb ervoor gekozen om eindelijk het ornament voor kerst te maken waar ik vorig jaar absoluut niet aan toe kwam.
De Stampin' Up! set die ik hiervoor gebruikte, Ornament Keepsakes, is inmiddels retired, helaas.
Mocht je dit prachtige ornament ook eens willen maken, mail me dan! Het is superleuk om te doen.




Om in de kleuren van mijn kerstballen te blijven heb ik de grootste ballen afgedrukt met Indigo Island inkt, de kleinere met Coastal Cabana. Het organza wat ik heb gebruikt komt van de kleine rolletjes bij de Action vandaan, mooi formaat en superleuk geprijst en wat staat het poepie sjiek!

Hopelijk inspireert het jullie tot een mooie kaart, creatie of project in kerstsferen en doen jullie gezellig mee aan de challenge bij de Creatieve Zebra!

Ik wil dit kerst ornament graag mee laten doen aan challenge #38 november bij AnMaCreatief "kerst"

Gister, zoals sommigen van jullie ongetwijfeld gelezen hebben, met Eva naar "K3- Kan het!" in Ahoy geweest. Ze vond het helemaal geweldig en heeft genoten! Heerlijk om te zien!

De eerste blik op K3 die na aankondiging het podium opkomen, onbetaalbaar!

4 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Ik zag hem net op het blog van DCZ, en vind em écht een wowwie!!!
Creatieve groetjes, Gaby (DCZ :-))

Margaret zei

Hij is prachtig, in het echt nog veeeeel mooier!

Liefs,Margaret

Ditta zei

Prachtige ornament, hele mooie kleur!
Liefs Ditta

ryannesweet zei

Mooi zeg! Erg gaaf gedaan, vooral de kleuren!!
Liefs ryanne