maandag 24 november 2014

Klein beetje kerst

Vorige week was ik begonnen met een kerstkrans, echter vond ik niet de tijd om hem direct af te maken. Een griepje gooide enigzins roet in het eten.
Maar gistermiddag heb ik hem afgemaakt en scheel de zon ook nog waardoor ik gelijk even foto's heb gemaakt, want wat is het af en toe toch donker!



De krans is gemaakt met het prachtige Stampin' Up! DSP All Is Calm, kerstpapier wat zeker ook nu gewoon kan!


Ik heb ook twee lege kerstballen van de Action voorzien van wat Stampin' Up! invloeden.
Deze ballen heb ik vervolgens aan de achterzijde van de krans vast gespeld.


Gaaf hè?!



Eva vond eigenlijk ook wel dat we de kerstboom alvast neer konden zetten, want het is zo gezellig al die lichtjes. Tja... helemaal mee eens, maar Sinterklaas dan?! Kerstboom komt dus 6 december na Sinterklaas!

Vind jij deze krans nu ook helemaal te gek? Kom hem gezellig bij mij maken! Voor slechts € 12,50 maak jij zo'n mooie krans inclusief koffie, thee en wat lekkers. De workshop duurt ongeveer 2 uur en kan op aanvraag 's morgens of 's avonds worden gedaan.

Ik wil mijn krans graag mee laten doen aan de volgende challenges;
AnMaCreatief challenge #38 november Kerst
KIC challenge #47kerst alles mag

7 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Gaafff!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Helen zei

Wat een gave krans, toppie met die ballen erbij. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

Bep zei

Hoi Judith,

Wat een super gave krans heb je gemaakt en de ballen zijn ook toppie

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Ditta zei

Wat een leuk idee! Echt helemaal anders!!
Liefs Ditta

Miss Freubelstorm zei

Wow, wat een creativiteit! Leuk dat je meedoet met het Kaartjes-Inspiratie-Challenge-blog. Groetjes Esther

Creaine zei

wat super leuk! Succes met de challenge bij KIC.
groetjes Ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Astrid Chattelain zei

Wat n werk! Mooi gemaakt en dank je wel voor het meedoen aan de challenge van KIC