donderdag 20 november 2014

Kerst

Mijn buurvrouw was helemaal weg van mijn kerst ornament, alleen die kleuren...
Die kleuren waren haar net even te modern.
Voor haar heb ik hem dus in een traditioneel jasje gestoken.





Andere kleuren en je hebt een heel ander resultaat, buurvrouw was er super blij mee!
En komt er binnenkort ook eentje zelf maken.

Wil jij dit mooie ornament ook maken? Stuur mij een mailtje en we plannen wat, dan ga je eind van de ochtend of avond weg met een prachtig kerststuk!
Kosten hiervoor zijn € 12,50 incl. koffie, thee en wat lekkers.

3 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Ik heb ook al een keert zo'n ornament gemaakt, blijft super om te doen!! Deze is ook heel erg mooi!
Groetjes, Yvonne

Margaret zei

Heel mooi Juud! Ik vind het parelsnoertje ook helemaal leuk er in!

Liefs,Margaret

Ans Gilbert zei

Je hebt een prachtig ornament gemaakt Judith, super gedaan..fijn dat je weet meedoet aan 52 Weeks of...
liefs Ans