donderdag 6 november 2014

Kerst

Eigenlijk moet ik braaf aan mijn huiswerk zitten, want jongejonge wat kan een mens ineens vol zitten met ideetjes!

Zo zal mijn blog langzaamaan steeds iets meer veranderen en informatieve kopjes bevatten!
Want wisten jullie dat als je bij mij een van de punchborden besteld, je er altijd een aantal leuke tutorials bij krijgt?! Nee? Nou bij deze! Dan kan je direct aan de slag!
Ook komen er meerdere workshop mogelijkheden aan, gewoon simpele, kaarten maken, boekjes oppimpen, maar ook technieken! En voor de liefhebbers... Natuurlijk ook het kerst ornament gemaakt met behulp van de prachtige set Ornament Keepsakes.
Genoeg reden dus om mij hier en op facebook in de gaten te houden!

Dit kaartje heb ik dinsdagavond gemaakt, mooie stempels, kraft inkt en chalkmarker op tafel voor de sneeuw. Het gebruikte lintje is een stukje taffeta ribbon, real red, uit de share het lieve belletje komt uit mijn eigen privé voorraad.




En de prachtige stempelset die ik heb gebruikt, Stampin' Up! Beauty of the Season


Nu las ik in ons stadsblad al over acties voor Serious Request, nu ben ik trouw fan, vorig jaar doneerde ik vanuit mijn kaartverkoop. Maar wat vinden jullie ervan, als ik van ELKE verkochte stempelset vanaf 1 november tot 23 december 1 euro doneer aan Serious Request?
Dan moeten we met zijn allen toch een mooi bedrag bijelkaar kunnen brengen?


Ik wil dit plaatje graag ook mee laten doen bij aan challenge #38 november bij AnMaCreatief "kerst"

5 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Prachtig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie kerstkaart heb je er van gemaakt Judith, wat een mooi doel ben je je aan het stellen, dat moet toch helemaal goed komen met Serious Request? Heel veel succes er mee. Leuk dat je weer mee doet bij 52 weeks off....groetjes, Ingrid.

Diny zei

Wat een prachtig kaartje....en succes met het goede doel!

Groetjes Diny

trijntje zei

prachtig Judith.wat prachtig. wat is dit een mooie stempel. je hebt heel snel een mooie kaart deze stempel. Er hoeft niet veel op!. groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
wat komt de prachtige stempel mooi tot zijn recht op de ondergrond, leuke afwerking met lint en klokje,
Goed idee voor Serious Request,
fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
liefs Ans