vrijdag 7 november 2014

Indische Waterlelies

Vandaag is mijn buurvrouw jarig, de buurvrouw die mini's, zegels en god weet wat nog meer spaart voor Eva.
Dus naast een leuk cadeautje moest er ook gefreubelt worden. Samen met Eva aan tafel, knutselspullen erbij en aan de slag.
Eva had het steeds over de indische waterlelies, die maak ik voor Karin vind ze mooi.
Naderhand begreep ik pas wat ze bedoelde...

de voorzijde




de achterzijde, waar de bloem,
met een beetje hulp open en dicht gaat net als de Indische Waterlelies in de Efteling.
Karin werd ook nog op het bijbehorende dansje getrakteerd!
Vanwege de nieuwe challenge bij SU-per challenges #62 "kraft", heb ik kraft als basis gekozen. Eva koos de rest, ik hoef vast niet uit te leggen wat haar lievelingskleur is.
Ik had ook een foto van Eva uitgeprint, hierop draagt ze een knalroze hoed, gehad van de buurvrouw.




Mijn basis is de thinlit circlecard van Stampin' Up! een model wat ik eigenlijk veel vaker moet gebruiken, want het is een ideaal snel klaar model. Ik kon het ook niet laten om even met Gorgeous Grunge wat Melon Mambo spikkeltjes achter te laten en het stukje DSP... Volgens mij ben ik verliefd op de Sweet Taffy serie, wat een heerlijke kleuren en wat een prachtig design. Die gaan jullie meer voorbij zien komen!

Voor nu alvast een heel fijn weekend!

ps;
Stampin Spirit komt in actie voor Serious Request!
Voor elke verkochte stempelset, vanaf 1 november tot 23 december, doneer ik € 1,00 aan #SR14
Een prima excuus om bij Stampin Spirit jouw Stampin' Up! spullen te bestellen want je steunt gelijk het goede doel!

http://www.kominactie.nl/stampinspirit_1

#stampinup #stampinspirit #kominactie #doneer




6 opmerkingen:

Krista Driessen zei

Leuk gedaan, mooie kleurencombinatie ! Bedankt voor het meedoen met SU-per !

Linda van Wely zei

Heel mooi geworden! Leuke foto ook gebruikt! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

Gonny van der Ruijt zei

wat leuk zo' n persoonlijke kaart met foto. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

Margaret zei

Leuk die waterlelie kaart voor buurvrouw Karin, en leuk bedacht door Eva ook! Die buurvrouw boft maar! De kaart voor de challenge is ook helemaal te gek met een foto van Eva in het midden. Dat designpapier past er ook perfect bij zo.

Liefs, Margaret

Hélène den Breejen zei

Mooi persoonlijk kaartje.

Gezellig dat je meedoet met onze SUper challenge.

*Mariska* zei

Mooi Judith! Leuk dat je meedoet bij SU-per challenges! Groetjes Mariska