dinsdag 4 november 2014

Huiswerk

Afgelopen zondag heerlijk met een klant zitten freubelen,
alhoewel klant... Zo begint het... Maar zo samen aan tafel was het bere gezellig.
Eind van de avond bruisden we beiden in ieder geval van de inspiratie.
's Nachts besloot ik dat het ook eens tijd werd om al mijn kladjes vol inspiratie uit te werken naar tutorials. De meesten die bij mij een punchboard bestellen weten al dat ze er het één en ander bijkrijgen aan leuke tutorials.
Maar ik heb er nog veel meer!!! En een hoofd vol.
Gisteravond de eerste twee uitgewerkt, dus we gaan lekker!
Dus de creaties staan eventjes op een laag pitje, maar er komt een boel leuks aan!
Ik ga snel verder, fijne dag!

1 opmerking:

Margaret zei

Lieve Juud, ik heb het al eens eerder gezegd......'s nachts moet je slapen hoor!!

Liefs, Margaret