woensdag 26 november 2014

Daphne's Diary en Weekly Deals

Woensdag, normaal zijn die altijd hetzelfde maar vandaag net eventjes anders.
Na Eva naar school gebracht te hebben ging ik snel boodschappen doen, want UPS zou komen met jullie bestellingen, dan is het handig om thuis te zijn.
Dus hup hup...
In de winkel lag de nieuwe Daphne's Diarie, denk oh die moet ik meenemen wie weet staan we er wel in.
En jahoor, ook al was het piepklein, ik heb mijn tijdschriften debuut gemaakt!

 



Ik voel me haast een BK-er* (bekende knutselaarster)!
Maar voordat ik helemaal naast mijn schoenen ga lopen, hier de Weekly Deals van de komende week!

Zit er wat voor je bij? Laat het me weten!

3 opmerkingen:

Journaal Rozendaal zei

Gefeliciteerd met je debuut! Het is ook echt een leuk kaartje. En die van mij staat er ook in: op de rechterpagina, een beetje in het midden, die met de fiets. Leuk tijdschrift hè!

Ingrid zei

Oh wauw wat gaaf, wat een eer, lekker genieten van je BK-er status.
Groetjes Ingrid

Crejabeja zei

Gefeliciteerd!!! leuk kaartje is het ook.