zondag 2 november 2014

Celebrate

Ook dit lieve kaartje viel op mijn verjaardag op de deurmat.
Het formaat 10 x 10 is zo cute!
En dit kaartje vond ik eigenlijk een grote verrassing, vorig jaar werd ik door Miranda via facebook benaderd.
Aan de hand van mijn advertentie, ging ze op blog zoektocht en belandde uiteindelijk bij onze stamboom.
Haar moeder bleek namelijk een nicht van mijn vader te zijn, het wereldje is klein!
We hebben elkaar in Houten gezien en gesproken en dankzij Facebook nog altijd contact,
Miranda is inmiddels ook demo, haar creaties kan je vinden bij Kaarten & Scrapsels!
Dit was het kaartje wat ze mij stuurde....


Roze is hier in huis een populaire kleur, Melon Mambo en Rich Razzleberry kleuren prachtig met elkaar. Ik vond dit papier ook onwijs leuk, het komt uit de serie Sweet Taffy, ik heb het gelijk maar besteld voor mezelf en de share. Dat is eigenlijk het grootste probleem van demo's onderling, je ziet iets van een ander en dan wil je het zelf graag hebben. Wat hebben we toch een heerlijke hobby!



2 opmerkingen:

Diny zei

Wat mooi..

Groetjes diny

Ingrid Reyners zei

Super, over dat papier heb ik getwijfeld wel of niet aan schaffen, yep ik weet het nu! Wat een geweldig leuk kaartje!