zaterdag 29 november 2014

Cadeau duo voor kerst

Oh, wat leuk! Allereerst bedankt voor jullie leuke reacties op mijn "tijdschriften debuut"!
En ook nieuwe volgers van harte welkom, gezellig!

Het is hier thuis aardig druk, de decembermaand is serieus in aantocht.
Vanmorgen hebben we Sinterklaas feest gehad van Dura Vermeer, het werk van manlief.
Een heel spektakel maar Eva vond het doodeng, op schoot, klamme handjes van het angstzweet.
Dat beloofd nog wat, maandag pietengym op school, woensdag naar het paleis van Sinterklaas en vrijdag komt hij op school! Denk dat deze Mama maandag maar even moet praten op school over de angst voor Sint van Eva. We gaan het beleven...

Gisteravond heb ik een tutorial van Hennelien, voor een doosje om 2 dinerkaarsen, zitten maken, zo heb ik een leuk duo om weg te geven voor de kerst!


Het doosje is voorzien van wat bling door de drogerdoekjes techniek met dazzling diamonds glitters.
Eerst gestempeld met oa Pear Pizzaz, Smokey Slate en Lost Lagoon, waarna het droger doekje en vervolgens de geweldige dazzling diamonds glitters van Stampin' Up!





Omdat het doosje al aardig bling is, heb ik de kaart vrij CAS gehouden.
Wat rhinestones en wat doodgewoon zilveren engelenhaar maakt het kaartje compleet en de set geslaagd.
De tekst heb ik in dit gevak met Smokey Slate geembost, het is geen zilver, maar een super elegante grijs met een prachtige glans erover.



Ik vermoed stiekum dat ik nog wat van deze setjes ga maken, zijn geweldig leuk om weg te geven met de kerst.

Graag wil ik dit duo graag mee laten doen aan de de Super Challenge bij het Cards & Scrap Challengeblog "zeg het met stempels"

Voor nu, hele fijne zaterdag!

4 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Leuk cadeausetje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ingrid zei

Wat een leuke techniek, hele leuke dingen weer mee gemaakt.
Groetjes Ingrid

Crejabeja zei

Gaaf geworden !!! Zeker leuk om weg te geven ... heb je de link ook van de tutoriol van Hennelien ?

Jolanda Cuper zei

Super leuk die kaarsen doos en kaart!
Gezellig dat je meedoet met onze superuitdaging!
Groetjes Jolanda.