zondag 16 november 2014

Blanco

Nu vroeg mijn schoonmoeder mij laatst om blanco kaarten, want ze had ze alleen maar met tekst.
Tja, ik ben dol op sentimentjes, het is wat mij betreft beslist de finishing touch op een kaart (evenals rhinestones trouwens...)
Dus ik moest me echt even inhouden.
Wegens tijdgebrek, tja verjaardagsfeestjes en de komst van Sint zijn drukke tijden, iets heel simpels.
Maar mijn schoonmoeder was erg tevreden, ze wilden hem ook nog wel in wat andere kleurtjes.
Dus zodra we even tijd hebben...



Die grote kanten achtergrond stempel, Stampin' Up! I Love Lace, zo mooi, zo gedetailleerd.
Eigenlijk totaal niet mijn stijl, maar ik was verliefd en moest hem hebben.
Wie weet rolt er zelfs nog weleens iets vintage uit mijn handen nu ik deze stempel heb.

2 opmerkingen:

Cinderella zei

Mooi kaartje Judith
Liefs Cinderella

Diny zei

Heel erg MOOI Judith.....beetje chique wel!

Groetjes Diny