woensdag 22 oktober 2014

Wie jarig is... Trakteert!

Zaterdag word ik 18 (alweer) en ook november is hier een feestmaand met een jarige dochter.

Om die reden trakteer ik nu (en in november) bij bestellingen vanaf € 60,- op een superleuk setje,
je kan kiezen uit Moonlight met bijpassend cardstock of All Abloom met bijpassend cardstock.



Omdat er bij Stampin' Up! een zogenoemde "annual stock count" aankomt, heb ik mijn verzamelbestelling 1 dag naar voren geschoven, om hier geen hinder van te hebben.
Ik bestel daarom 27 oktober

Maar voor nu... Het is woensdag, dus nieuwe Weekly Deals!
Deze staan duidelijk in het teken van embossen, maar liefst 3 embossing folders!
En leuke knopen om je project de finishing touch te geven!


Nog maar tot vrijdagavond 22.59 uur dan is deze super actie voorbij!
Ben jij gek op Stampin' Up!? Ben jij gek op design papier? Dan is dit jouw actie! 
Wanneer jij je inschrijft als demonstratrice bij Stampin’ Up! en zo team Spirit komt versterken, krijg je naast je start (feest!) pakket een GRATIS pak Designer Series Papier, iedere maand, zes maanden lang... Ja, je hoort het goed, zes maanden lang! Lijkt het je wat, neem dan contact met mij op! Leuk
 of klik hier om je direct aan te melden.


Geen opmerkingen: