dinsdag 7 oktober 2014

Recycle

Door de vele shares, met name de 15 x 15 cm, had ik diverse strookjes van een halve cm over.
Ik vond het zonde om weg te gooien, denk daar knutsel ik vast nog eens wat van met Eva.
Maar zover kwam het niet, want ik heb de eerste paar stroken al gebruikt om een leuk, klein schattig ponsje te verpakken! 


Inpakpapier, 3 strookjes van het In Color 2014 - 2016 papier, er is in de share nog 1 pakje 15 x 15 beschikbaar! Ik heb 2 bannertjes uitgeponst met de Banner pons uit Hello Honey papier, het hartje weer uit Tangelo Twist en vervolgens, ja daar is ie weer, het nietje van de beruchte niettang!

2 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Je moet maar op het idee komen, leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margaret zei

Zo'n leuk idee! Echt de finishing touch van zo'n leuk cadeautje!