dinsdag 14 oktober 2014

Punchboard

Bijna ben ik jarig... Bijna, maar langzaam druppelen de cadeautjes hier al binnen.
Heel vervelend!
Zo ben ik ook alvast verwend met het giftbox punchboard uit de Seasonal.
Ik begon heel verzichtig met oud papier, maar in tegenstelling tot het envelop punchboard had ik deze in een keer door! Ja het kan, zelfs voor mij als blondje.
Alleen het inkepingkje ben ik helaas twee keer de mist mee ingegaan omdat ik het papier spiegelde in plaats van gewoon draaide.
Vrijdag konden er in ieder geval hele schattige doosjes mee in de bestellingen!



Mooi bloementje uit Beautiful Bunch bovenop, sentimentje aan de zijkant en voila! Leuk toch!
En door iedereen in een hand omdraai te maken met het punchboard.


1 opmerking:

Gaby Dierx zei

Feestelijk enne...gefeliciteerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby