zondag 12 oktober 2014

One layer

De nieuwe challenge bij Crazy for CAS vraagt om een "one layer kaart".
Nu had ik al wat in mijn hoofd... Het moest alleen even een one layer worden.
Ik heb de lagen vervolgens ingelegd, zo behield ik de ene laag.
Alleen mijn strawberry slush cardstock is net een tikkeltje dikker als de witte cardstock.
Maar alles ligt verzonken, èèn laag dus.



Na deze meisjes variant denk ik dat ik ook nog een blauwe inlegkaart ga maken. Want stiekum is hij best wel cute.

Fijne avond verder!


6 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Judith....het olifantje is zoooo schattig! Ook je kastjes zijn super leuk geworden....onverwacht toch nog tijd om ze te verven zie je wel....heel erg leuk!

Groetjes en een fijne zondagavond,
Diny

Marlieke zei

Mooi kaartje!
Dat heb je slim opgelost door de componenten verzonken te maken.

Miranda Mols zei

Slim EN origineel! O en mooi ook nog. Leuk dat je mee doet met CFC.

Margot zei

Ik vind 'm stiekem ook best wel cute!

Yvonne van Bruggen zei

Leuk gedaan! Echt een schattig kaartje!
Leuk dat je meedoet bij CFC!
Groetjes, Yvonne

Anja Curvers zei

Wat een lief kaartje zeg. Fijn dat je meedoet bij Crazy for CAS.