maandag 13 oktober 2014

Last bite

De uitnodiging voor Halloween om mee te gaan "trick & treaten" lag voor Eva al een paar weken geleden op de deurmat.
Voor mij is Halloween totaal onbekend, vroeger hadden we 11 november Sint Maarten.
Maar het komt op hetzelfde neer, langs zo veel mogelijk huizen snoep halen!

Bij Knutsels en Kadootjes willen ze graag een herfst of een halloween kaart zien met of in mijn geval zonder schets. Soms heb je van die eigenwijze typetjes....


Met Real Red en Gorgeous Grunge heb ik er een lekkere bloederige boel van gemaakt.
Het sentiment komt uit een nieuwe set, Merry Everything, met matchende pons.


Ik ren nog even naar de brievenbus, de afgelopen twee dagen geboortekaartjes op bestelling gemaakt, hoog tijd dat ze naar een nieuwe eigenaar gaan.
Fijne dag nog!

4 opmerkingen:

Hermien zei

Wat een enig kaartje heb je gemaakt Judith, op en top Halloween!
Bedankt voor het meedoen bij K&K

Groetjes Hermien

Miranda Mols zei

Hij is geweldig, net echt met al die vieze bloedspetters, whoehahahaah

Nelly zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt .
Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

Groetjes Nelly

Ingrid Reyners zei

Hier wordt ik een beetje angstig van, van al die bloedspetters Judith ;-)). Je hebt er een echte bloederig boel van gemaakt. Ik ken ook geen Halloween, maar ik vindt de kleuren die erbij passen, en de pompoenen pimpen dan wel weer leuk. Ik heb Stint Maarten pas leren kennen toen Lieke op de lagere school zat, met haar gingen we ieder jaar in grote optocht naar het vuur. En dan gingen ze daarna de huizen in de straat af, voor snoep, en zingen natuurlijk. ha ha Leuk! Gezellig dat je mee doet met de challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.