vrijdag 3 oktober 2014

Lappenmand

Onlangs ontving ik een mailtje van Hanna, ze was gestruikeld en erg ongelukkig terecht gekomen.
Dikke pech dus.
Dacht daar moet even een kaartje naartoe! Bij gebrek aan inspiratie heb ik een kaartje van Marit gecased. Bij gebrek aan een nederlands beterschaps sentiment heb ik hem maar een x geschreven.
Want Hanna spreekt geen engels, dus dan staat een feel better of just for you zo vreemd.
Ik ben los gegaan met de niettang uit de Seasonal, want wat vond ik dat een fijn ding zeg!
Compact, licht en zeer makkelijk in gebruik!



Omdat ik vond dat de kaart nog wat miste heb ik er wat Goosebumps overheen gesprayt, jammer dat dit lastig is om vast te leggen op de foto!


Aan de binnenkant heb ik een gestempeld en vervolgens geponst klavertje geplakt, want een beetje extra geluk kan geen kwaad dacht ik zo!

De mooie Four Feathers stempels met stansen, verkrijgbaar in een voordelige bundel, voor slechts € 23,50. Daarvoor kan je hem eigenlijk niet laten liggen toch?
En de beruchte niettang, het is dat hij niet in het Intertoys speelboek staat, want anders had Eva hem inmiddels vast uitgeknipt en op haar verlanglijstje geplakt. Want als hij niet in mijn kar staat, heeft de kleine dame hem ingepikt om wat mee te knutselen.

2 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Mooi gemaakt!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Wat ontzettend leuk met de veertjes...de tekst is ook leuk gedaan en het houtnerfpapier dat blijft super mooi!

Groetjes Diny