donderdag 2 oktober 2014

Kerst #40

Week 40 alweer! Het aftellen kan langzaamaan gaan beginnen.
Net als het aftellen voor Eva haar verjaardag,
gister een middagje proefdraaien, ze vond het geweldig.
In de klas Lego, een zandbak... Het walhalla van Eva!
Ze heeft er echt zin in, stiekum had ik vanmorgen de grootste problemen verwacht.
Want tja vanmorgen was het gewoon peuterspeelzaal en geen nieuwe klas, maar geen scenes helemaal niks, ze ging gewoon naar binnen en lekker spelen.
Inmiddels hangen hier ook de wassen uit, is alles gezogen en gedweild en is het de hoogste tijd om te bloggen.
Ik zag net dat mijn foto een beetje scheef was... detail op deze donderdagmorgen.


Gisteravond heb ik aan de hand van wat pinterinspiratie dit kaartje gemaakt, hoofd zat zo vol met basisschool dat er even geen inspiratie was. Gelukkig heeft men daar pinterest voor uitgevonden!
Ik heb de mooie Bright & Beautiful stempelset gebruikt, Lost Lagoon inkt en cardstock, wit embossing poeder en uiteraard de sterren framelits.
Het DSP komt uit de serie All is Calm, prachtig papier! Ook te krijgen in de share.
De kleine sterren heb ik erin gelegd, de grote erop. Klinkt lekker logisch, maar jullie snappen me vast wel.

Ik ga nog even snel een bakkie zetten en dan weer op naar school.
Fijne donderdag!!!

3 opmerkingen:

Nelleke zei

Mooie sterren zeg het maakt de kaart heel stijlvol. Fijn dat je een kaartje geplaatst hebt. en nog gefeliciteerd met je dochter. in 1 keer groot... Groetjes, Nelleke DT 52 weeks of.....

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
wat fijn voor Eva, dat de kennismaking met - de grote school- leuk was, spannend..
Je kerstkaart met op-en ingelegde sterren is super,
fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of, liefs Ans

Diny zei

Wat een schitterend kaartje Judith....mag ik hem een keertje namaken...hihi...ik vind hem zo GAAF!

Groetjes Diny