donderdag 30 oktober 2014

Kerst #33 WOW

Onlangs zag ik een filmpje van collega demo Tami White over een geweldige kerstkaart, met besliste WOW-factor en gerecyclede droger doekjes.
Hmmz, drogerdoekjes... Die heb ik niet, colour catcher waren niet transparant genoeg, babydoekjes waren hem ook net niet.
Vervolgens een tissue ontleed, daar kwamen 6 vellen uit en dat uit een tissue!
Ik heb er eentje gebruikt... Die andere 5 lagen komen ook nog wel op, wat een superleuke techniek!


Heeft best wel een WOW-factor he!? En zo makkelijk te maken en zo klaar! Ik heb vanuit de share wat taffeta real red ribbon gebruikt maar bovenal de prachtige set Ornamental Pine en Dazzling Diamonds.


Ik wil dit kerstkaartje graag meelaten doen bij DutchCardLovers challenge #221 "kerst"

9 opmerkingen:

Monique zei

Deze kaart heeft inderdaad de Wow factor! Moet ik ook maar eens uitpuzzelen. Jij had het over lampen. Ik heb 4 spotjes in de kamer...op elke hoek 1. En welke gaat stuk? Juist die boven mijn werktafel...hahaha..
Fijne dag, Monique

Margot zei

Mooi effect! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Marjan K├╝ppers zei

Mooie glans op je kaart en een heel mooie kaart in zijn geheel! Fijn dat je meedoet met DCL.

Ans Gilbert zei

Hoi Judith.
Heb het filmpje bekeken, wat een leuk idee..dat tissue papier is dus vastgelijmd op je kaart en daar op het poeder, geeft een mooi, glanzend effect..
groetjes Ans

Crejabeja zei

Wauw gaaf!!!
Ik had ook in een opwelling colour catcher gekocht en nee die werken niet Hahahah ...

Diny zei

Wat is je kaartje PRACHTIG Judith....heb net het filmpje gekeken...heel erg leuk om te zien en te maken.

Groetjes Diny

Nelleke zei

Mooi er zit ook een glans op! Groetjes, Nelleke

Rosalien Zwackhalen zei

Die techniek is idd erg gaaf, ik had hem ook al gespot. Prachtig kaartje. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Ellen zei

Wat een stijlvolle kerstkaart! Leuk dat je meedoet met DCL.
Groetjes Ellen