zaterdag 4 oktober 2014

Justin 3 jaar

Punch Art, het is naar mijn idee heerlijk snel, soms dan.
Daarnaast zijn kinderkaarten met Punch Art haast kinderspel geworden!
Vorige week zaterdag werd Justin 3, Eva besloot er moest een stoere kaart komen.
Eigenlijk moest het een roze, stoere jomaas (zo zegt Eva jongens) kaart zijn, maar ach, moeders heeft soms ook nog wel een heel klein beetje een eigen mening.
Zo volgde er dit leuke monster!


De grote mond is gecreƫerd met Stampin' Up! circle framelit dies, de rest heeft Eva geponst, de ogen hebben we vervolgens aan de zijkanten wat gekneusd waardoor ze wat diepte leken te krijgen.
Strepen op de pupil heb ik met een Chalk Marker gezet, als ik dat aan Eva over zou laten had dit monstertje witte ogen gehad vrees ik. Omdat dit monster er nog wel erg kaal uit zag hebben we hem heel veel pukkels gegeven met de Gorgeous Grunge stempel, lol!
Het sentiment komt uit de set Playful Pennants, ik vond dat echt een jongens set, dus tja dan het sentiment ook maar op dit jongenskaartje!


Hopelijk vond jij je kaartje net zo leuk, als dat wij het vonden om hem te maken Justin!

Geen opmerkingen: