maandag 20 oktober 2014

Jaro

Niks is zo leuk als freubelen in opdracht!
Vorige week kreeg ik een geboortekaartje te zien, het creatieve gedeelte mocht ik invullen,
maar de stijl van het geboortekaartje en de naam werden wel op prijs gesteld.


Papier bij elkaar gezocht, inkt en markers op tafel, stempels en stansen en gaan met dat geboortekaartje!
Het voordeel van een verslavende hobby als de onze is dat we op voorhand al een halve hobbywinkel in huis hebben, we kunnen het zo uit de kast pakken.
En toch... Toch hebben we nooit genoeg!
De geboorte van mijn kaartje....


Best gaaf toch?! Ik vermoed stiekum dat hij bij Jaro in zijn plakboek beland, tenminste dat hoop ik!
Diverse kleurtjes cardstock gebruikt, Stampin' Up!'s prachtige hardwood stempel en onder de sterren uit de confetti pons heb ik met witte craft inkt de strepen uit de Gorgeous Grunge set afgedrukt.
Het sentiment komt uit de set Baby Prints, helaas retired, maar ik kan echt niet zonder!
Mijn Bigz Perfect Prints alfabet mocht uiteraard ook weer dienst doen.
Klant was in elk geval zeer tevreden!

Voor nu fijne avond, ik ga mijn spulletjes pakken, stempelavondje buiten de deur!

2 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Een STER van een kaart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Crejabeja zei

Prachtig...
Ik vind in opdracht kaarten maken ook leuk... Maar niet als er een stijl type erbij wordt gegeven :) ... Dan blokkeer ik...